Thursday 3 October 2013

STRETCHMARK TREATMENT



MASALAH TANDA GARISAN DI PERUT???!!

Mengandung memang seronok tapi bila bab perubahan yang berlaku pada perut, mesti ramai yang rasa hendak menjerit. Apa yang tidaknya perut yang dulu licin tanpa parut kini ada tanda-tanda garisan.

Masalah ini sangat normal.. memang selalu berlaku di kalangan ibu HAMIL. dalam bahasa kehamilan, ia dikenali sebagai stretchmark. APA ITU STRETCHMARK??? Stretchmark atau rekahan kulit adalah parut kecil yang terjadi di permukaan kulit akibat daripada kesan regangan kulit yang semakin membesar sewaktu hamil.

Kehamilan biasanya menyebabkan perubahan bentuk badan & pertambahan berat badan yang cepat membuatkan kulit hilang keanjalan. Akibatnya keadaan perut bakal ibu mula ada kesan garis yang biasanya terus kekal walaupun selepas melahirkan anak.tetapi ada juga ibu yang bernasib baik langsung tidak mengalami kesan rekahan ini.Beruntunglah mereka..

Oleh itu PENCEGAHAN AWAL lebih baik daripada rawatan selepas masalah berlarutan berlaku. Walaupun ada yang berjaya menghilangkan kesan rekahan namun lebih baik anda MENGELAKKAN ia daripada berlaku. Kami di UPEH SPA sedia membantu menyelesaikan masalah anda..

Untuk maklumat lanjut, hubungi kami :  

UPEH SPA & BEAUTY CENTRE (PG 0278664-X)
23G, Lrg  Pauh Jaya 1/2, Tmn Pauh, 13700 Sbrg Perai, Penang.
(Beside Seri Pauh Hotel)
Tel:010-404 3008 / 013-440 8002






No comments:

Post a Comment